Tuesday, February 26, 2013

Life story


Apa agaknya perasaan kita jika sedar yang usia kita xselama mana yang kita harapkan??

Takut ??
Sedih ??

Kecewa ??


Ntah la, bagi aku, aku lebih senang xtahu semua tuh tapi keadaan kesihatan aku buatkan aku resah.. Pagi td jadi lg.. Luar biasa berbanding sebelum ni.. Kali ni, darah yang keluar semakin banyak n pekat.. Nasib parent aku xda di rumah, kalau x mahu aku diheret ke hospital.. Sinki aku kemas sebersih mungkin takut kesan darah masih melekat.. Dah beberapa kali kawan2 aku menawarkan diri untuk menemani aku ke hospital.. Tapi aku takut akan sebarang kemungkinan...

Andai usia aku hanya setakat ini, aku harap sangat aku xakan sedihkan orang disekeliling aku..




#sekadar batuk darah sikit2, jangan nk mengada la..

1 comment:

  1. Assalamualikum..

    Maaf ganggu ea...
    Seeloknya, pergi buat check up...
    Jangan takut dengan sebarang kemungkinan..
    Prevention is better than cure..

    Semoga cepat sembuh dan baik :)

    ReplyDelete