Saturday, January 26, 2013

baru dan lama..

- 24 January 2013 -

A new story in a first chapter of my 2013 life..

what it is ??

huh..

no more MR. SS in my life.. well, its not really what I want in my life as a adult but the option i have just walked away..

I'm sorry but I think we are not means together. 

move on baby.. i know you can do it..



- 26 January 2013 -

1. aku mengemas bilik.
2. aku jumpa buku.
3. aku belek2 front page.
4. tajuk buku tuh "LariDariSyurga".
5. aku belek sapa penulis dia.
6. aku baca nama penulis dia.
7. aku nampak ada satu nama yang familiar.
8. oke, aku sebak.
9. aku buka first page, nampak sign yg aku kenal sgt. 
10. lagi aku sebak.
11. aku selak-selak buku tuh.
12. ada nota jatuh dari buku tuh.
13. aku baca nota tuh.
14. aku menangis.
15. aku rasa bodoh.


dalam kepala otak aku :
# kalau aku xgalakkan kau menulis, mungkin kau:
~ xjadi blogger kn.
~ xjumpa dia kn.
~ kita xberpisah kn.

pape pon : 
# aku nk ucap terima kasih sbb sudi aku bagi buku tuh. 
# aku nk minta maaf atas semua kesalahan aku.
# aku nk minta kau halalkan semua benda yg kau bagi aku walaupon hampir semua bnda psl kau aku bakar mlm tuh.. (kecuali lucky star yg kau buat walapon byk yg xbrapa jadi, batu bentuk heart yg kau jumpa kt cherating tyme kau date dgn ntah-sape-name-ex-kau tuh, dgn baju sarkasis je yg tinggal).
# aku byk hutang dgn kau, nnti bila aku dah kaya,baru kau tuntut..


Lastly, I benci kau !!




No comments:

Post a Comment